SEO Optimizатion
Какво е Вътрешна Seo оптимизация
Вътрешната (On-page) SEO оптимизация е насочена най-вече към съдържанието и структурата на самия уеб сайт. Изгражда се спрямо списък от фактори, съвети и препоръки, които оказват положително влияние върху класирането на уеб сайта. Екипът ни познава отлично правилата на Google за максимално достигане на качествени и постоянни резултати. Ние сме се специализирали в изпълнението на вътрешна SEO оптимизация, която е в крак с последните SEO похвати и тенденции. Използвайки услугата ще забележите увеличаването на популярността и посещаемостта на уеб сайта ви, излизайки на първите страници в резултатите.
Какво вклюва процесът по Вътрешна SEO оптимизация
Всяка професионална вътрешна SEO оптимизация стартира със задължителен одит на уеб сайта, на чиято база се определя какви ще са бъдещите стъпки в изграждането на SEO стратегията. SEO oдитът представлява задълбочен анализ и оценка на качеството на уеб сайта. Целта е да се установи текущото индексиране на сайта от търсачките, както и пропуските в него, отговорни за не доброто позициониране. Най-често се следват посочените по-долу стъпки, като се извърват и някои допълнителни тестове и проверки.
Конфигурация на XML/HTML Sitemaps;
Проверка на HTTP/HTTPS версии на уебсайта;
Проверка и систематизиране на страници от типа 404;
Проверка и систематизиране на редиректи (301,302 и т.н.), както и тяхното извеждане;
Проверка и оценка на наличните URL адреси – дължина, яснота, SEO издържаност;
Анализ на дигиталните файлове в сайта – качествен статус на снимки и изображения, проверка на неработещи изображение, липсващи alt тагове;
Анализ на наличното текстово съдържание – проверка на текстовете, наличието на meta описания, следването на подходяща SEO структура (Н1, Н2, Н3 и т.н.);
На база получените от SEO одита данни се определя стратегия за съдържанието на уеб сайта, която е задължителен елемент от добрата SEO услуга. В Супер сайт вземаме под внимание сферата, в която се развива вашия бизнес, и изготвяме семантично ядро, включващо най-търсените и употребявани ключови думи. Насочваме съдържанието и спрямо темите, които вълнуват целевата група потребители – взимаме в предвид потребителските очаквания и намерения при търсене чрез целенасочен анализ на семантични фрази и въпроси. Някои от услугите, свързани със стратегията за съдържание, включват:
Проучване на конкуренцията;
Подбор и анализ на подходящи ключови думи;
Одит на текущо съдържание;
Създаване на стратегия за съдържание;
Избирайки да работите с нашия екип ще имате възможността да се възползвате както от осъществяването на професионален SEO одит, който ще ви послужи като прекрасен стартов ориентир, така и от абонаментните услуги за извоюване и задържане на челни позиции в търсачките и основно Google.
Не се колебайте да ни изпратите вашето запитване!
Ние с удоволствие ще го разгледаме и ще ви отговорим в най-кратък срок.