SEO Optimizатion

On page SEO

Какво е вътрешна seo оптимизация

Вътрешната (On-page) SEO оптимизация е насочена най-вече към съдържанието и структурата на самия уеб сайт. Изгражда се спрямо списък от фактори, съвети и препоръки, които оказват положително влияние върху класирането на уеб сайта. Екипът ни познава отлично правилата на Google за максимално достигане на качествени и постоянни резултати. Ние сме се специализирали в изпълнението на вътрешна SEO оптимизация, която е в крак с последните SEO похвати и тенденции. Използвайки услугата ще забележите увеличаването на популярността и посещаемостта на уеб сайта Ви, излизайки на първите страници в резултатите.

we breathe life
Ние вдъхваме живот на нашите проекти

Какво вклюва процесът по вътрешна seo оптимизация

Всяка професионална вътрешна SEO оптимизация стартира със задължителен одит на уеб сайта, на чиято база се определя какви ще са бъдещите стъпки в изграждането на SEO стратегията. SEO oдитът представлява задълбочен анализ и оценка на качеството на уеб сайта. Целта е да се установи текущото индексиране на сайта от търсачките, както и пропуските в него, отговорни за не доброто позициониране. Най-често се следват посочените по-долу стъпки, като се извърват и някои допълнителни тестове и проверки.

Конфигурация на XML/HTML Sitemaps;

Проверка на HTTP/HTTPS версии на уебсайта;

Проверка и систематизиране на страници от типа 404;

Проверка и систематизиране на редиректи (301,302 и т.н.), както и тяхното извеждане;

Проверка и оценка на наличните URL адреси – дължина, яснота, SEO издържаност;

Анализ на дигиталните файлове в сайта – качествен статус на снимки и изображения, проверка на неработещи изображение, липсващи alt тагове;

Анализ на наличното текстово съдържание – проверка на текстовете, наличието на meta описания, следването на подходяща SEO структура (Н1, Н2, Н3 и т.н.);

На база получените от SEO одита данни се определя стратегия за съдържанието на уеб сайта, която е задължителен елемент от добрата SEO услуга. В Супер сайт вземаме под внимание сферата, в която се развива вашия бизнес, и изготвяме семантично ядро, включващо най-търсените и употребявани ключови думи. Насочваме съдържанието и спрямо темите, които вълнуват целевата група потребители – взимаме в предвид потребителските очаквания и намерения при търсене чрез целенасочен анализ на семантични фрази и въпроси. Някои от услугите, свързани със стратегията за съдържание, включват:

Проучване на конкуренцията;

Подбор и анализ на подходящи ключови думи;

Одит на текущо съдържание;

Създаване на стратегия за съдържание;